What's new

Welcome to Carding forum

Welcome Carder. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to see more carding methods, participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Ask question

Ask questions and get answers from our community

Answer

Answer questions and become an expert on your topic

Contact us

Contact the site administrator directly.

Groups

Just like Telegram join them and enjoy.

Lisensiert bookmaker i Norge

lahesi

New member
member
Reaction score
1
Det viste seg at jeg var uforsiktig og nesten registrerte meg hos en ulisensiert bookmaker. Vennen min stoppet meg i tide, noe jeg er veldig takknemlig for. Men nå leter jeg fortsatt etter en bookmaker hvor jeg kan registrere meg, og jeg håper du kan hjelpe meg med dette. Vennligst oppgi beløpet på velkomstbonusen du mottok.

Hvor fant du egentlig ut om denne ulisensierte bookmakeren? Jeg sjekker alltid all informasjon om lisenser og lovligheten til bookmakeren før jeg registrerer meg hos den. Jeg spiller for tiden hos bookmakeren https://ggbet-norge.co.no , og de har lisens fra Curaçao. Når det gjelder velkomstbonusen, kan du få den for 500 % av de tre første innskuddene du gjør. Jeg husker ikke nøyaktig hvor mye jeg mottok fra velkomstbonusen, men det var definitivt mer enn 2000 norske kroner. Og hva slags sport planlegger du å spille på, og har du gjort det i det hele tatt minst én gang?

Back